صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

پیچ و مهره و اتصال‌دهنده‌های صنعتی چه چیزی هستند؟

اتصال‌دهنده‌های صنعتی


اتصال‌دهنده‌های صنعتی به بست‌های باکیفیتی اشاره دارند که در کاربردهای مختلفی از آنها استفاده می‌شود، از صنایع خودروسازی گرفته تا پروژه‌های دریایی و ساختمانی. مردم معمولا از اصطلاحات پیچ و مهره و اتصال‌دهنده‌های صنعتی و اتصال‌دهنده‌های دائمی به طور متقابل استفاده می‌کنند. هر دو به این واقعیت اشاره دارند که این اتصال‌دهنده‌ها می‌توانند در برابر عوامل مختلف جوی و عناصر شیمیایی مقاومت کنند و سال‌ها بدون نیاز به تعویض مورد استفاده قرار بگیرند.

هنگام صحبت در مورد اتصال‌دهنده‌ها، مهم است که اصول اولیه کارکرد آنها را بدانید تا متوجه شوید که بهتر است از چه نوع اتصال‌دهنده‌های صنعتی برای پروژه‌های خود استفاده کنید. کلمات پیچ‌های صنعتی و بست‌های صنعتی نیز، به عنوان مثال، اغلب به صورت متقابل استفاده می‌شوند. با این حال، در این نوع از بست‌ها چند تفاوت وجود دارد. انواع پیچ و مهره مانند بست عمل می‌کنند، اما پیچ با مهره یا واشر رزوه‌دار در طرف مقابل سفت می‌شود قابل باز شدن است.

متداول‌ترین انواع پیچ و مهره و اتصال‌دهنده‌های صنعتی

  • پیچ‌های شش گوش، که در درجه اول در ماشین آلات و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • پیچ و مهره‌های پایه‌ای، پیچ‌های چوبی بزرگی با سرهای چهار گوش است که در ساخت و ساز چوبی و محوطه سازی استفاده می‌شوند.
  • پیچ‌های باربر، که دارای سرهای صاف و گرد با یک قطعه مربع‌ای برای ایجاد کشش عمیق در مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جلوی هرگونه چرخش در حین نصب را بگیرند.
  • پیچ‌های چشمی، که یک حلقه دایره‌ای در یک طرف خود دارند به طوری که یک طناب یا زنجیره به آن وصل می‌شود.
  • پیچ و مهره‌های U که به شکل U طراحی شده‌اند ‌و برای استفاده در لوله‌کشی یا اشیاء دیگر در سطوح گرد استفاده می‌شوند.
  • گل میخ‌های بدون پیچ که در هر دو انتها رزوه شده‌اند.

شرکت دیاکو با قیمت‌گذاری مناسب و خدمات گسترده، انواع اتصال‌دهنده‌های صنعتی و اتصال‌دهنده‌های دائمی را ارائه می‌دهد. شما به عنوان یک شرکت عمده فروش مواد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ، برنز، برنج، آلومینیوم، نایلون و گرمکن‌های گالوانیزه، اتصال دهنده‌های شیمیایی و ابزارهای گرم کننده، می‌توانید مطمئن باشید که با بهترین قیمت اتصال دهنده‌های ثابت مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شرکت دیاکو تماس بگیرید.

SEMS  چیست؟

SEMS ترکیبی از پیچ با یک واشر دائمی یا مجموعه‌ای از واشرها است. همچنین به واشرهای درگیر، به واشر و پیچ و مهره یا پیچ‌های شانه‌ای نیز گفته می‌شود. کلمه SEMS از کتاب The Illinois Tool Works Inc سرچشمه گرفته است، ماشین‌هایی ساخته شده که با واشر و پیچ‌های قبل از مونتاژ تولید می‌شوند. علیرغم حق ثبت اختراعات و علائم تجاری اصلی، کلمه SEMS معمولا به عنوان یک اصطلاح عمومی شناخته می‌شود که در مجامع پیچ و واشر و انواع اتصال‌دهنده‌های صنعتی و دیگر انواع آنها استفاده می‌شود. واشرها قبل از چرخیدن رزوه روی پیچ نصب می‌شوند. از آنجایی که قطر خارجی رزوه‌ها از قطر داخلی واشرها بزرگ‌تر است، از قرار دادن واشر در کنار پیچ‌ها اجتناب می‌شود. به طور معمول می‌توان واشر را روی قسمت بدون رزوه پیچ قرار داد.

SEMS از نظر امکان مونتاژ سریع‌تر یا آسان‌تر، مزایای مختلفی را ارائه می‌دهد. پیچ‌های ترکیبی Nord-Lock که نسبتا در محدوده محصولات، محصولی جدید هستند، به راحتی یک پیچ را با یک جفت واشر پیش ساخته Nord-Lock برای افزایش ظرفیت درگیری آنها ترکیب می‌کنند.

پیچ‌های Nord-Lock قابلیت‌های زیر را ارائه می‌دهد:

  • به لطف قطعات از قبل مونتاژ شده و از قبل روانکاری شده، مونتاژ سریع‌تر محصول را تضمین می‌کند.
  • خرابی‌های مربوط به نصب نادرست یا عدم اتصال واشرها را کاهش می‌دهد.
  • مونتاژ محصول را در ابعاد بسیار کوچک تسهیل می‌کند.
  • خدمات و تعمیرات در محیط‌های ناهموار یا مناطق با قابلیت دسترسی دشوار را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند.
  • به لطف داشتن تعداد قطعات کمتر، تجهیز و تدارکات را تسهیل می‌کند.
  • جداسازی آنها سریع‌تر و آسان‌تر است، زیرا جدا کردن واشرهای شل، به ویژه از سوراخ‌های درگیر شده، کار سختی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.