صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

اتصال‌دهنده‌ها در مناطق مرطوب

اتصال‌دهنده‌ها

اتصال‌دهنده‌های ضد زنگ، انواع مختلفی دارند که به طور خاص برای نیازهای منحصر به فرد در مناطقی با رطوبت بالا طراحی شده‌اند. می‌توان طیف وسیعی از اتصال‌دهنده‌ها و بست‌های ضد زنگ استاندارد و انواع سفارشی را برای کاربرد در هر جایی که رطوبت در محیط بالا است، پیدا کنید. خرید پیچ و مهره و بست‌های مختلف، زمانی که از مواد ضدزنگ ساخته شده باشند در مناطق مرطوب، طول عمر بیشتری خواهند داشت.  

عملکرد اتصال‌دهنده‌ها در مناطق مرطوب

مناطق مختلف در یک دستگاه، سطوح و انواع مختلفی از قرار گرفتن در معرض محیط و همچنین انواع مختلف حرکت، ضربه و استرس را تجربه می‌کنند به این معنی که اتصال‌دهنده‌هایی که برای مناطق مختلف طراحی شده‌اند، بسیار تخصصی هستند. در حالی که شرایط تحمل بار برای اتصال‌دهنده‌های مختلف ممکن است تقریبا مشابه با دیگر دستگاه‌ها باشد، اما منطقه مورد استفاده این اتصال‌دهنده‌ها اگر دارای رطوبت بالا باشد، نحوه عمل آن بار بسیار متفاوت خواهد بود و در طراحی به همان اندازه عملکرد، تأثیر می‌گذارد.

انواع خاصی از اتصال‌دهنده‌های مخصوص در صنعت با تحمل بالای رطوبت را می‌توان در مناطق ساحلی مورد استفاده قرار داد. این موارد شامل انواع مختلف اتصال‌دهنده‌های معمول است و می‌توانند استرس بار سنگین و کشش‌های مختلف در حین کارکرد دستگاه را تحمل کنند و تا حد ممکن، ضد خوردگی باشند و به راحتی به اندازه عملکردشان از نظر ظاهری تغییری نکنند.

همچنین طیف وسیعی از اتصال‌دهنده‌های مخصوص به طور خاص برای لوازم جانبی دستگاه‌های مختلف مانند بست‌های مخصوص، از جمله اتصال‌دهنده‌های مقاوم در برابر ضربه محکم و ناگهانی، پیچ‌ها با رزوه‌های مختلف، مهره و واشرهای ساخته شده از مواد ضد زنگ استاندارد و سفارشی ساخته شده برای طیف وسیعی از دستگاه‌های ساخته شده با طیف وسیعی از انواع مختلف عملکرد وجود دارد. قطعات مختلف با استفاده از این پیچ و مهره‌های ضدزنگ، کارایی خود را به طور مطلوب حفظ می‌کنند و طول عمری طبیعی خواهند داشت.

با داشتن طول و نوع رزوه متفاوت، این پیچ و مهره‌ها و اتصال‌دهنده‌ها به طور مناسب قابل جایگزینی با انواع مستهلک شده را دارند. برای هر نوع از استفاده، پیچ و مهره مخصوص وجود دارد و به جز عملکرد معمول، خاصیت ضد خورده شدن آنها به طول عمر دستگاه کمک بزرگی خواهد کرد.

قانون هوک مربوط به محکم کردن دقیق اتصالات پیچیده

هنگام بررسی رفتار پیچ و مهره و اتصال‌دهنده‌ها، نیروی محوری در برابر پسوند ترسیم می‌شود. هنگام سفت شدن، این دو خاصیت به طور هم زمان افزایش می‌یابند. قانون هوک اظهار می‌دارد که هر پیچ به اندازه عملکرد خود مقاومت می‌کند، به این معنی که پسوند مستقیما متناسب با نیروی محوری است. این رابطه برای ایمن سازی اتصالات پیچ‌دار ضروری خواهد بود.

در این محدوده، پیچ پس از جداسازی به طول اصلی خود باز می‌گردد. این رفتار قابل پیش بینی برای یکپارچگی پیچ ضروری است. اما اگر از محدوده کاری ایمن (حد الاستیک) فراتر رود، تغییر شکل دائمی رخ می‌دهد و درنهایت منجر به خرابی پیچ می‌شود. این قانون توسط فیزیکدان قرن هفدهم رابرت هوک کشف شد. این اطمینان از عملکرد، باعث قابلیت اعتماد به بسیاری از مؤلفه‌ها و مواد مختلف است و فقط مربوط به پیچ و مهره‌ها نیست. در حقیقت کاربرد آن در کلیه مواد الاستیک، آن را به بخشی اساسی در طراحی کاربردهای متعدد مهندسی تبدیل کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتصال‌دهنده‌های مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدن که ما تهیه می‌کنیم و بهترین نوع اتصال‌دهنده‌ها برای استفاده برای نیازهای شما برای استفاده در دستگاه‌های مختلف، با ما در تماس باشید. به عنوان یک تولید کننده اتصال‌دهنده‌های فلزی مختلف و تامین کننده اتصال‌دهنده‌ها در طیف گسترده‌ای از صنایع، ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که بهترین نوع را به شما ارائه دهیم تا در دستگاه‌های مختلف در شرایط خاص، بهترین کارایی را داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.