صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

درباره انواع پیچ شش گوش

ما در اینجا در شرکت تولیدی پیچ و مهره و اتصالات دیاکو، انواع پیچ شش گوش را با کیفیت عالی و تخصصی، برای فروش ارائه می‌دهیم. هدف ما در این شرکت این است که طیفی از محصولات دارای قابلیت اطمینان و بادوام را که به دنبال آن هستید، به شما ارائه دهیم، بدون این که دارای قیمت‌های بسیار بالایی باشند که شما با توجه به کیفیت این محصولات انتظار دارید.

انواع پیچ و مهره‌ها و اتصالاتی که در این شرکت تولید می‌گردد شامل موارد زیر است:

پیچ و مهره کبریتی، پیچ استاد بولت ، پیچ آلن، پیچ و مهره استیل، واشر، پیچ سرگرد، پیچ چشمی، میل ماردون جک درب اتوماتیک، پیچ شش گوش HV، پیچ اتاقی، پیچ و مهره استیل، پیچ ساختمانی، مهره واشردار (فلنجی)، مهره شش گوش، پیچ سر مربعی، پیچ جوشی، مهره قفل دار (کاسه نمدی)، مهره چهارگوش، مهره باریک شش پر، مهره سر بسته، واشر سختکاری شده، واشر تخت، مهره چشمی، پیچ و مهره گالوانیزه گرم، پیچ استوانه، پیچ خودکار، واشر خاردار، واشر فنری، پیچ تی، پیچ آهنی، پیچ شیروانی و مهره خاردار

اگر شما تصمیم به خرید پیچ و مهره و اتصالات از ما را دارید، احتمالاً سوالاتی در این زمینه خواهید داشت. هیچ گونه نگرانی در این مورد وجود ندارد. با ما تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

انواع پیچ شش گوش و اتصالات در شرکت دیاکو

در شرکت دیاکو همه انواع اتصالاتی که شما می‌توانید تصور کنید، در یک مجموعه منسجم وجود دارند. پیچ و مهره و اتصالات مورد نیاز شما در همه انواع و ابعاد مورد نیاز شما در این شرکت وجود دارد و شما می‌توانید از آنها برای موارد مختلف استفاده کنید.

انواع پیچ شش گوش و محصولات زیر در شرکت دیاکو تولید می‌شوند:

1- پیچ و مهره

2- مهره و پیچ‌های با مقاومت بالا

3- انواع واشر

4- پرچ و پین

کلیه محصولاتی که در شرکت دیاکو تولید می‌شوند، از جنس فولاد ضد زنگ دارای درجه بندی مخصوص فعالیت‌هایی با تحمل فشار زیاد هستند و دارای دوام و عمر طولانی بوده و بدون هیچ تغییری به مدت طولانی دوام خواهند آورد.

پیچ و مهره و اتصالات از جنس فولاد ضد زنگ، مقاوم در برابر خوردگی

در اتصالات تولید شده توسط شرکت دیاکو، این موضوع تضمین می‌شود که اتصالات تهیه شده از فولاد ضد زنگ، در برابر خوردگی مقاومت می‌کنند و دوام بالایی دارند. اما این موضوع دقیقاً به چه معنا است؟ به عبارت ساده، این موضوع بدین معنی است که آلیاژ فولاد ضد زنگ که در تولید اتصالات مختلف در شرکت دیاکو مورد استفاده قرار می‌گیرد، به روش خاصی بکار می‌رود که اتصالات و پیچ و مهره‌های ساخته شده با این آلیاژ، بتوانند به خوبی در محیط‌های سخت مانند جاهای با رطوبت و دمای بالا قرار بگیرند، و ضد زنگ بوده و مقاومت کافی داشته و از جهت دیگر عوامل خورنده بر روی آنها تاثیری نداشته باشند.

به منظور جلوگیری از ایجاد خوردگی، از چه نوع پیچ و مهره‌ای باید استفاده نمود؟

مطمئناً، پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ، بهترین مقاومت ممکن را در برابر خوردگی طولانی مدت فراهم می‌کنند. در مورد آب‌های دارای نمک که تاثیر زیادی بر روی فلزات دارند، اتصالات فولادی ضد زنگ با درجات زیر برای استفاده در آب‌های شور کافی هستند.

1- اتصالات فولادی ضد زنگ دارای درجه 4401 ·

2- اتصالات فولادی ضد زنگ دارای درجه 4404.

3- اتصالات فولادی ضد زنگ دارای درجه 4542.

با این وجود، برای ایجاد مقاومت در برابر خوردگی در هر جسمی که در آب غوطه‌ور می‌گردد، آلیاژ فولاد ضد زنگ دارای حداقل 6 % مولیبدن کافی است.

آیا اتصالات فولادی ضد زنگ هنگام اتصال با آلومینیوم دچار خوردگی می‌شوند؟

بله، با توجه به این که اتصالات فولادی ضد زنگ در هنگام تماس با آلومینیوم دچار خوردگی می‌شوند، معمولاً بهتر است از انجام این کار خودداری گردد.

هنگامی که فولاد ضد زنگ در حضور یک الکترولیت (مانند آب شور) با فلز آلومینیوم تماس پیدا می‌کند، یک فرایند خوردگی گالوانیک آغاز می‌شود. بهترین روش برای جلوگیری از بروز این حالت این است که از اتصال فولاد ضد زنگ با آلومینیوم خودداری نمایید تا واقعاً عمر طولانی داشته باشند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.