صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

شرکت دیاکو عرضه کننده بهترین پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ



در شرکت دیاکو، ما پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ، پیچ و مهره کبریتی ، پیچ و مهره‌های استیل، پیچ آلن و پیچ استاد بولت و انواع دیگر ساخته شده از فولاد ضد زنگ را ارائه می‌دهیم. موجودی گسترده ما از همه این دسته بندی‌ها به ما این امکان را می‌دهد که قیمت‌های رقابتی‌تری را در اختیار شما قرار دهیم، فارغ از این که شما به دنبال یک سفارش عمده و یا جزئی باشید. هنگامی که به دنبال پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ خاص هستید، باید تفاوت بین پیچ و مهره فولادی ضد زنگ 316، پیچ و مهره فولادی ضد زنگ 304 و پیچ‌های فولادی ضد زنگ 18/8 و همچنین انواع مختلف پیچ و مهره‌های دیگر مانند پیچ آلن را بدانید.


انواع مختلف پیچ و مهره فولادی ضد زنگ

پیچ و مهره فولادی ضد زنگ 316

این پیچ‌های فولادی ضد زنگ زیبا و غیر مغناطیسی هستند. محتوای کربن تا حداکثر 0.08 درصد حفظ می‌شود، در حالی که محتوای نیکل افزایش می‌یابد. 3٪ مولیبدن نیز به ترکیب اضافه می‌شود.


پیچ و مهره فولادی ضد زنگ 304

این پیچ‌های فولادی زیبا دارای حداقل 18٪ کروم و 8٪ نیکل و حداکثر 0.08٪ کربن هستند. آنها فولادهای غیر مغناطیسی هستند که با اعمال گرما سخت نمی‌شوند و باید برای دستیابی به مقاومت بیشتر به صورت سرد نورد شوند.


پیچ‌های فولادی ضد زنگ 18/8

این پیچ‌ها 18٪ کروم و 8٪ نیکل دارند. اصطلاح “18-8” برای توصیف اتصالات ساخته شده از 302، 302HQ، 303، 304، 305، 384، XM7 و سایر متغیرهای ترکیبات شیمیایی استفاده می‌شود.


سر پیچ‌های فولادی ضد زنگ

سر پیچ‌های فولادی ضد زنگ در بخش‌های مختلف دستگاه‌ها و بست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سر پیچ‌ها این قابلیت را فراهم می‌کنند تا در محل‌هایی که فضای کافی برای استفاده از آچار و سوکت‌ها وجود ندارد مورد استفاده قرار بگیرند. این پیچ‌ها همچنین دارای یک سطح مقاومت و تحمل بالا هستند.


پیچ فولادی ضد زنگ دارای بخش مربعی  

یک پیچ فولادی ضد زنگ دارای یک سر چسبیده است و در بالای آن یک بخش مربعی نازک قرار دارد. بخش مربعی بر روی قسمت نصب شده قرار می‌گیرد و مانع از چرخیدن پیچ در هنگام محکم کردن مهره می‌شود.


پیچ‌های فولادی ضد زنگ با سر شش گوش

پیچ و مهره‌های شش گوش در ساخت و تعمیر قطعات استفاده می‌شوند. پیچ‌های شش گوش در انواع مختلفی از اندازه‌ها و قطرها ارائه می‌شوند. بهترین روش برای انتخاب پیچ شش گوش مناسب یافتن ماده‌ای است که به بهترین شکل با قطعه مورد نظر شما سازگار باشد.


پیچ‌های فولادی ضد زنگ رزوه دار

پیچ و مهره‌های رزوه دار از جنس فولاد، فولاد ضد زنگ یا برنز سیلیکونی ساخته می‌شوند و می‌توانند به منظور استفاده در تمامی پروژه ها، گالوانیزه شوند. اغلب در زمینه ساخت و ساز، پیچ و مهره‌های رزوه دار همچنین معمولا برای پروژه‌های مختلف در داخل و اطراف خانه شما استفاده می‌شوند.


پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ تخت

پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ تخت دارای سر شش گوش بدون فلنج هستند. این پیچ‌ها برای ساخت قایق و کارهای چوبی تجاری استفاده می‌شوند. پیچ‌های تخت در انواع و اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند و دارای یک بدنه صاف و رشته‌ای در انتهای خود هستند.


پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ U-Bolts یا پیچ و مهره چشمی

پیچ و مهره‌های U شکل یا پیچ و مهره‌های چشمی در ساخت و ساز استفاده می‌شوند و بدنه خم شده آنها باعث می‌شود محکم در محل خود نگهداری شوند. پیچ و مهره‌های U شکل به عنوان گیره و نگهدارنده برای پایه‌ها و سقف، گیره لوله‌ها و پیچ و مهره برای قطعات موتور استفاده می‌شوند.


سوالات متداول:

چگونه می‌توان از زنگ زدگی پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ جلوگیری کرد؟

با استفاده از انواع آلیاژهای ضد زنگ برای پیچ و مهره و همچنین روانکاری آنها به طور منظم می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ چه درجه‌ای دارند؟

درجات مختلفی برای پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ وجود دارد: از جمله فولاد ضد زنگ 304، فولاد ضد زنگ 18/8 و پیچ و مهره فولادی ضد زنگ 316.

پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ تا چه حد قوی هستند؟

پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ قوی‌تر از پیچ و مهره درجه 2 و کمی ضعیف‌تر از درجه 5 هستند.

برای مهر و موم کردن پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ در موتورهای خارجی بهتر است از چه موادی استفاده کنید؟

با استفاده از آلیاژهای گالوانیزه و یا استفاده از سیلیکون دریایی، می‌توانید یک اتصال محکم در موتورهای خارجی را تضمین کنید.

آیا می‌توانید از پیچ‌های فولادی ضد زنگ بر روی آلومینیوم استفاده کنید؟

اتصالات فولادی ضد زنگ در صفحات یا ورق‌های آلومینیومی ایمن هستند. گیره‌های آلومنیومی پیچ و مهره‌ها که قطعات فولادی ضد زنگ را در کنار هم نگه می‌دارند، با خطر خوردگی مواجه هستند.

چگونه پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ را برش دهید؟

پیچ فولادی را روی یک صفحه قرار دهید، نقطه‌ای را که می‌خواهید پیچ ​​را در آن قرار دهید، مشخص کنید و آن را با یک اره برنده برش دهید و پیچ و مهره را درون آن قرار دهید.

مقاومت تسلیم پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ چقدر است؟

استحکام کششی یک پیچ فولادی ضد زنگ حدود 700 پوند در اینچ مربع است.

تفاوت بین پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ و پیچ و مهره‌ها با روکش روی چیست؟

گالوانیزه کردن پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ با استفاده از پوشش محافظ روی با فرو کردن پیچ و مهره درون یک حمام روی مذاب انجام می‌شود. پیچ و مهره‌های فولادی ضد زنگ گالوانیزه در جاهایی استفاده می‌شوند که جریان الکتریسیته به آنها اعمال می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.