صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

صـنایـع پـیـچ و مهره دیـاکـو

راهنمای خرید اتصال دهنده‌ها و پیچ و مهره‌های با پوشش تفلون


آیا شما از خرابی پیچ و مهره‌های ماشین آلات خود خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال چیز جدیدی برای افزایش طول عمر پیچ و مهره‌ها و اتصال دهنده‌های خود هستید؟

اتصال دهنده‌های با پوشش تفلون اغلب در مقایسه با همتایان استاندارد خود قیمت بیشتری دارند. با این حال، شما باید به دنبال سرویس کاری درست و فروشنده معتبر باشید تا مطمئن شوید دقیقا همان چیزی که به آن نیاز دارید را خریداری کنید.

مواردی در مورد پیچ و مهره با پوشش تفلون

اگر شما قصد سرمایه گذاری و  خرید پیچ و مهره و اتصالات با پوشش تفلون را دارید، باید این راهنما را بخوانید. ما در مورد فرآیندهای انتخاب کالای مناسب بحث خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که دقیقا همان کالایی که به آن نیاز دارید را خریداری کنید.

چرا باید از اتصالات با پوشش تفلون استفاده کنید؟

تمام پیچ و مهره‌ها با روش یکسانی تولید نمی‌شوند. هنگامی که شما از آنها در ماشین آلات خود استفاده می‌کنید یکی از بزرگترین معایب آنها مربوط به طول عمر محدود آنها است. این به خاطر یک واقعیت ساده است: فلزات در طول زمان تمایل زیادی به خرابی دارند. ساییدگی و خوردگی شیمیایی و آسیب‌های ناشی از چرخه‌های مداوم گرما و سرما می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌های جدی شود.

پوشش تفلون می‌تواند منجر به کاهش همه این آسیب‌ها شود. تفلون یکی از کمترین ضرایب اصطکاک موجود در مقایسه با هر ماده جامد دیگری را دارا است. از آنجا که آنها به راحتی بر روی فلز سر می‌خورند، عمر پیچ و مهره‌های مورد استفاده در این روش بسیار طولانی‌تر است. میزان استهلاک در این دسته از اتصال دهنده‌ها بسیار کمتر بوده، زیرا به راحتی می‌توانند باز و بسته شوند. شما همچنین می‌توانید آنها را به مراتب بیشتر از سایر پیچ‌ها درون سوراخ اتصالات فرو کنید.

علاوه بر این، تفلون یک ترکیب مقاوم در برابر مواد شیمیایی است. یک پیچ با پوشش تفلون، خیلی دیرتر از رقیب خود که بدون پوشش تلفون است زنگ می‌زند. خوردگی عامل مهمی در پروژه‌های دریایی، در اطراف کارخانه‌های شیمیایی و هر جای دیگری است که ممکن است با یک محیط خشن مواجه باشید. ما متوجه شده‌ایم که اتصال دهنده‌ها با پوشش PTFE با استفاده از ابزارهای استاندارد حتی پس از قرار گرفتن در معرض شرایط سخت آب و هوایی برای مدتی طولانی، می‌توانند به راحتی باز شوند که می‌تواند در پیچ ??و مهره‌های معمولی کار بسیار دشواری باشد.

یک پوشش مناسب همچنین می‌تواند کشش وارد شده به پیچ‌ها را افزایش دهد. این اجازه می‌دهد تا آنها قبل از خرابی نیروی بیشتری را تحمل کنند که در اتصال دهنده‌های معمولی این کار به مراتب کمتر است. اساسا، پیچ و مهره‌های با پوشش تفلون، تقریبا در همه زمینه‌ها نسبت به همتایان استاندارد خود برتری دارند.

انتخاب یک سرویس اتصال دهنده با پوشش تفلون

هنگامی که شما به دنبال خرید پیچ و مهره برای ماشین آلات خود هستید ترجیح می‌دهید آنها را از فروشگاه‌های محلی خریداری کنید. چندین ویژگی وجود دارد که گزینه خوب را به لحاظ پوشش شیمیایی از یک گزینه بد جدا می‌کند. شما باید همه موارد زیر را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید آن چه که به آن نیاز دارید را خریداری کرده‌اید.

انعطاف پذیری در اندازه سفارش

گاهی اوقات شما ممکن است به صدها اتصال دهنده نیاز داشته باشید و در برخی اوقات ممکن است فقط یک جین از آنها برایتان کافی باشد. هنگامی که شما به دنبال تعویض قطعه‌ای هستید، استفاده از یک سرویس که به شما اجازه می‌دهد در مقادیر مختلف سفارش خود را ثبت کنید، می‌تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد.

با انجام این کار می‌توانید از هدر دادن پول خود با خرید اتصال دهنده‌هایی که به آنها نیاز نخواهید داشت صرفه جویی کنید.

طیف وسیعی از قطعات

بهتر است که همه قطعات را از یک شرکت خدماتی سفارش دهید، به جای این که هر یک از آنها را از شرکت‌های مختلف خریداری کنید. هنگامی که فقط با یک شرکت کار می‌کنید به شما این امکان را می‌دهد که یک رابطه کاری پایدار ایجاد کنید و باعث می‌شود اقدامات بعدی برای شما آسان‌تر شود.

طول عمر در صنعت

در حقیقت، ما نمی‌گوییم که تازه واردان در صنعت بد هستند. آنها فقط ممکن است تجربه و تخصص کافی را نداشته باشند تا مطمئن شوید که می‌توانید خدمات خوبی را دریافت کنید. به عنوان مثال، فردی با سی سال سابقه کار در صنعت، احتمالا نه تنها درک بهتری از پوشش‌های مختلف دارد، بلکه همچنین می‌تواند برای کسب و کار شما مفیدتر باشد.

انطباق با آیین نامه

از آنجا که PTFE برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های مختلف قابل استفاده است، بسیاری از آیین نامه‌ها استفاده از آنها را مجاز می‌دانند. یک شرکت که با آنها مطابقت نداشته باشد، احتمالا با مشکلاتی در خصوص کنترل کیفیت مواجه خواهد شد. سازمان استاندارد، به وضوح تمام الزامات مربوط به پوشش محافظ تفلون را مشخص می‌کند.

قطعات با کیفیت بالا

در صورت استفاده از مواد اولیه بی کیفیت، حتی بهترین شرکت خدماتی هم نمی‌تواند کیفیت پیچ و مهره‌ها و اتصال دهنده‌های خود را تا حد استاندارد تضمین کند. چه در صورت ضعف در پوشش و چه در صورت استفاده از پیچ و مهره‌ها و اتصال دهنده‌های بی کیفیت، استفاده از قطعات ارزان در بلند مدت می‌تواند به شما آسیب برساند.

شما باید مطمئن شوید که از خدمات شرکتی استفاده کنید که بهترین قطعات را ارائه می‌دهد. قطعا شما نمی‌خواهید ماشین آلات خود را دراز مدت به قطعاتی متکی کنید که از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.